round and round

Allt jag vill ha är den 29e...
Vill bara bort
Känns som om allting bara sjunker längre och längre ner
och jag håller i mig i kanten så gott jag bara kan
Det känns inte som förut längre!

På Söndag åker dom också.

Känns som ett stort svart moln som ligger tätt ovanför mitt huvud.
Hur kom jag egentligen hit?
Vad gjorde jag för att komma hit?
Eller var det någonting jag missade?
Var det bara jag som inte tänkte på mig själv..
Var det bara jag som lät mig själv förfalla..


Jag håller på att tappa taget.
Men det valet finns inte..

AAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!


Kommentarer
Postat av: emmet

men lilla vän ;/ keep fighting, du är stark! :) <3

2010-04-13 @ 09:15:52
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0