Känslorna väller ännu en gång över mig...

Och stenen i min mage är tillbaka.

När jag fick ditt sms var det som om en liten del av mig försvann.
Jag har ju vetat det hela tiden, att du ska flytta tillbaka.
Men det var som ett slag i magen att det bara är en vecka kvar.
Känns som att jag har misslyckats med min uppgift att vara din vän.
Jag vet att det inte är därför du flyttar tillbaka,
Men ingenting har varit som det var förra hösten & våren.
Blir alldeles tom inuti när jag tänker på att du inte kommer finnas i samma land längre.
Är glad för din skull, vet att det är det här du vill.
Men det gör ont ändå..
Du betyder så mycket.
Och tårarna bara rinner..


Lova mig att du kommer tillbaka och hälsar på..
och att du tar med dig Vika så jag får träffa mitt lyckopiller igen.
Ni betyder alldeles för mycket för att en landsgräns ska få mig att inte hålla kontakten <3<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0