ångest..



Ikväll är planeringen att jag ska hem till Lina & Tess på spelkväll.
Men nånting säger mig att det inte blir någonting. Eller så är det bara jag som har smått panik över att jag bara har varit hemma och inte gjort någonting sen i fredags. Jag vill ut härifrån. Göra någonting. spelar absolut ingen roll vad. herregud jag e ledig hela veckan utan att ha någonting planerat... PANIK!

Eller jo föresten, En sak är planerat, På Lördag får jag träffa min Världens absolut bästa Dahler. Hon e hemma i sverigen igen, iaf för 3 månader till. Nu ska jag vara en riktigt kompis och ställa upp. Nu på lördag vill jag göra någonting kul för henne, försöka få med Lina, Tess, Emmet, Cicci och deras polare som va med sist och Carro. Och bara dra ut och bara ha as kul som sist. Så att hon ska minnas någonting riktigt bra när hon åker tillbaka hem till Norge sen.

Kommentarer
Postat av: emmet

nämen halloj ;) ja men visst serru, vi är på! :D

2010-01-05 @ 11:17:47
URL: http://floorballemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0