ihärdig..

Fy vilken dålig människa jag är som är så dålig på att uppdatera för dom stackars få endast typ 2 personer som läser :P fast å andra sidan, 2 är ju bättre än ingenting.. hehe

Än en gång ligger jag hemma från jobbet, jag kommer att bli galen på mina bihålor och lungor. Jag pallar inte mer nu. Har faan varit förkyld sen i början på oktober nu, det är inge kul.
För en gångs skull när man tycker om sitt jobb, gillar sitt liv, har underbara vänner som man älskar och livet bara leker och det känns som om att man inte kan må bättre, då slår det till lite extra. Kan jag inte bara få vara frisk och ha min lyckliga tillvaro som jag för en gångs skull har hittat till...!?
Nej usch, fy vad jag klagar, det finns ju dom som har det värre. Men ibland så bara måste man få göra det också...


Har världens läxa till på fredag, eller egentligen är den väl inte så stor, men man måste memorera en text på ca 5 A4 sidor, och jag är helt värdelös på att läsa och få det att fastna i huvet, min hjärna är inte gjord för det överhuvudtaget.. men jag gör mit bästa, mer kan jag ju inte göra, vi få se hur det går.

Fick ju iaf tillbaka det andra arbetet i fredags, än en gång Full Pott utan att behöva komplettera, LYCKLIG SOM FAN! Man kanske inte är så dum som man tror..

I helgen ska jag med lina heeela lååånga helgen. Tess ska iväg på äventyr så det blir hel helg ala Bettan&Lina :*) Det ska bli mycket trevligt. Kommer däremot vara tomt utan tess, men vi ska nog se till att vi klarar oss.. Dom har ju kommit till att bli dom 2 som är mig närmast på senaste tid, och det har jag absolut ingenting emot :) dom är underbara.

Men först och främst ska jag försöka att bli frisk så jag orkar att gå till jobbet, förhoppningsvis redan på torsdag, Vi får se, jag gör mitt bästa :)

Kommentarer
Postat av: Lina

åhh vad söt du är!! Kommer bli en grym helg =)



Haha jag kan meddela att jag är nog en av dina 2 läsare ;)

2010-01-27 @ 22:31:17
URL: http://linalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0