Lugn helg

Blir hemma från jobbet imorgon också.
Men ska till skolan på fredag, ska göra så gott jag kan iaf.

Sen bär det av iväg till haninge för att möta upp Lina.
Sen ska vi åka hem hit till mamma och pappa, och jag ska bjuda på midddag.
Förrätt: Ljummen knaperstekt bacon på spenatbädd
Varmrätt: Inbakad fläskfilé med ost- och persiljefyllning med crisscuts.
Efterrätt: Fluffig chokladtårta med hallon och vispgrädde.
Förhoppningsvis blir det baota lyckat :)

Det är alltid kul att överraska Mamma och & Pappa lite, tycker om att skämma bort dom lite. Dom behöver ju också ta det lungt och bara slappa ibland utan att behöva tänka på en massa när dom kommer hem från jobbet.

Också får jag skämma bort Lina lite också. Hon och Tess skämmer alltid bort mig, med att bistå mig med hjälp när jag än behöver det, så då får jag ge tillbaka lite. Tess får jag väl skämma bort med en god middag eller nåt någon annan gång istället :)

Det blir helt enkelt en lugn helg, ingen stress, bara vara, tror det är en bra grej så att jag verkligen blir frisk! Jag vill inte vara något mer sjuk nu. Det räcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0