trött..

Jag är trött...

Trött på att behöva ta skit som inte är min.

Trött på att jag går med på att bli behandlad så

Trött på att allt "hon" gör är perfekt.

Trött på att allt jag gör är fel.

Trött på att jag ställer upp.

Trött på att du beteer dig som du gör.

Trött på att inte ha någon tid över.

Trött på att du inte ser allt jag gör för dig.

Trött på att du inte ser allt jag gör för dom.


Trött på att inte ens få närma mig henne.

Jag orkar inte mer nu, det här fick min bägare att rinna över.
Nu ger jag upp. Jag orkar inte ens försöka.
Jag har försökt tillräcklligt, men man kan inte betee sig hur som helst.
Nångång måste även jag säga stop.
Och jag säger stop, NU! Nu tar jag inte emot mer.

Kommentarer
Postat av: emmet

åh tack bettan! ;)



oj, vad händer? :/ puss&kram <3

2010-06-04 @ 00:30:45
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0