18 nov 2010

Livet rullar på som det ska..
Jobb jobb jobb jobb.
Känns som att jag inte hinner med så mycket mer än så.
Men snart får vi fart på livet förhoppningsvis, för till 99% så ska jag flytta den 1 dec... NICE! jag vet
Helt sjukt skönt, det ser ut som ett kaos här hemma nu, det är en helt vetenskap att bara ta sig från ett rum till ett annat pga alla flyttlådor.. Vad behöver jag ha med mig? vad måste jag ha med mig? vad är helt onödigt och vad är nödvändigt!?
dont't know, jag har aldrig flyttat hemifrån förut.
Men jävlar i mig vad skönt det ska bli. Jag kommer mina hjärtan närmre och framförallt honey, ma'm och räkan.
Vill ha 1 dec NU NU NU NU NU! :) :) :) :) :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0