2 Nov 2010

Nej nu tror jag det får bli skärpning på bloggfronten.

Det e mycket nu... :)
Har startat med utvecklingssamtalen på jobbet, sista på måndag! ja tack!
Torsdag kommer Skåne & Elli hem från BALI efter 2 veckor med soloch värme, hon kommer vara kolsvart, som om att jag inte var nog vit redan innan, nu kommer jag ju se genomskinlig ut, men men det är det värt, sålänge hon är här så får hon vara hur brun hon vill.
Fredag blir det jobb och sen blir det lite party, blir förmodligen Paradise i stan! HEY GAY! - Allting är möjligt!
Lördag blir det hemmafest till en start och sen blir det våning, vi får väl se hur det slutar :)
Söndag åker hon hem, DAMN! men men, får ju se henne i 4 dagar, så jag e nöjd!
Torsdag nästa vecka är det gaykryssning - TAGGA!!!!! på hög nivå, leendet på läpparna sitter i! Nu jävlar ska det partas!

Morsning korsning

Kommentarer
Postat av: emmet

woho, party party! :D

2010-11-03 @ 14:02:38
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0