3 Nov 2010

Nejmen om man kanske skulle se sig om efter nytt jobb!

Jävla idioter, den ena veckan är man befriad från återbesök för att man skött allting som man ska.
2 veckor senare ska man skriva på ett jävla intyg av något slag på att jag MÅSTE sätta mig på tåget hela vägen till stan till någon jävla läkare och få ett första dags intyg vid sjukdom, Spelar ingen roll hur sjuk man är!
Vad fan är deras problem! bara för att man är hemma 1 vecka efter en operation där komplikationer tillstött ska jag nu behöva känna mig som ett jäkla miffo som inte vet att man ska gå till jobbet när man är frisk!
Jag är väl förfan inte hemma från jobbet för att det är kul, jag är hemma från jobbet för att jag ligger inne på toaletten och kräks som en jävla galning eller hostar sönder lungorna! IDIOTER!!

Nu får det fan vara nog, man kan inte behandla människor precis hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0