3mars 2011

Jag trodde att bägaren redan hade runnit över..
men det hade den tydligen inte, för den gjorde det idag.
Att en människa kan vara så "elak" är fan helt jävla stört.
Du ska inte ens kunna säga eller göra dom saker du gör.
Du har ingen rätt att tala om för mig hur jag ska må,
varför jag ska må så,
ja jag har behövt gå igenom väldigt mycket på senaste tiden,
och ja jag mår skit, men vill inte visa det utåt
och nej jag behöver inte gå och prata med någon jävla psyk doktor.
it's NOT your buissnes,
det är mitt privatliv, vad jag gör med mina egna känslor och tankar har du ingenting med att göra.
du tror du hjälper till,
men du trycker mig bara längre ner och längre bort.
Du ska vara en ledstjärna som gör att jag utvecklas och kommer vidare
istället håller du på med någon slags "vuxen mobbing" och behandlar mig och andra som om vi vore "ingenting"
Jag jobbar inte gratis, jag gör inte det, speciellt inte när jag inte bara gör hela mitt eget jobb utan också jobbar för en halv person till, för att du inte kan hålla ditt ord.
Jag är trött på att bli behandlad som ingenting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0