Malin Dahler & Sandra Vika


När jag är med er finns det inga problem i världen. Dom 2 bästa norskorna någonsin.
Ni anar inte vad ni betyder innerst inne.
   

Malin, du är helt obeskrivlig, du kan få mig på ett humör som ingen annan kan. det är inte många människor som jag tar åt mig av vad dom verkligen säger, men du är en utav dom. Jag bara älskar när du svarar i telefonen när man ringer och det man får till svar är Beeeeeeeeeeeeeeettan,och man blir bara så jävla glad så att le går inte att låta bli, eller dom gånger man får ett sms och man blir alldeles chockad över att det står på norska, Eller dina miner du håller på med, eller när du försöker vara sexig och pillar dig i naveln, det är såna grejer som gör att man bara inte kan låta bli att tycka om dig så jävla mycket malin.   

Vika
, jag vet egentligen inte riktigt va jag ska skriva, har knappt kännt dig i ca 2 månader, känns som typ 12månader minst ibland, Du är som ett lyckopiller som har fått ett lyckorus konstant. En duracell kanin på powerbatterier. Det går helt enkelt inte att ha tråkigt med dig. Jag blir så glad och positiv när du är i närheten, det går helt enkelt inte att inte tycka om dig.

För ni ingår i min och carros lilla gayfamilj. För ni är underbara att ha som vänner, skulle inte byta bort det för något annat i världen. Och jag hoppas att det här bara är början på en livslång vänskap.
För får jag välja så önskar jag mig att ha er kvar i mitt liv för resten av den tiden jag lever.


It's as if you know me better than I ever knew myself

I don't now how you can tell

All the pieces, pieces, pieces of me

Fall... Sometimes I fall so fast

When I hit that bottom

Crash, you're all I have

Älskling  1 år & 8 månader - Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0