missing my love..

Min knubbis!
Me miss you long time
Nu är det faaan i mig skärpning!




Det finns ingen som förstår mig som du gör
Ingen som kan få mig på humör som du gör
Ingen som är som du är
Och det är alldeles tomt.
Det finns inte ens nån pluffs kvar, det är snarare en jävla Fläsksäl....Och det är inte bra.
Ingen annan kan få mig att uppskatta mig själv som du gör...
Jag saknar att sitta på balkongen och röka med dig och snacka skit med dig och din mamma,
jag saknar att vara ute och parta med dig och bara vara vi som ingen annan kan
jag saknar att inte få åka till södra och möta upp dig varje morgon
jag saknar att jag inte vet vad som händer i ditt liv
jag saknar att inte få höra vad du gjort i helgen
jag saknar att jag inte ens vet vem du vad med sist
jag saknar att få se dig komma skuttandes halvfull
och jag saknar att få en jättebamsekram ifrån dig ....

Fem miljoner varv runt månen och tillbaka

Kärlek för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0