Saknad..

Sitter och pratar med mitt lyckopiller.
Samtidigt som man blir glad av att höra att hon saknar sthlm
är det också hemskt..
Nu är malin tillbaka, visserligen inte här i sthlm men i uppsala..
Så länge hon finns här i samma land, någerlunda nära är jag glad..
Men Vika är inte alls i närheten, inte ens i samma land..
Det är inte ens nära..
Det är tomt utan dig..
Det är ingen som sjunger sånger till mig längre..
Ingen som får mi att le bara av att komma springandes med världens finaste leende..
Ingen som frågar vart paris är..
Ingen som härmar lidingöfolket..
Ingen som säger, det är inte lätt när det är svårt.... med mig
Och ingen som kommer skuttandes mot en när man kommer gående..

Det finns ingen som är som du..
Och jag hoppas fan i mig att norge tar hand om dig
och att du mår bra..
annars får jag fan komma och knäppa norge på näsan och ordna upp det åt dig.
För du är värd det bästa, och det hoppas jag att du förstår
Att du kommer alltid att vara speciell..
För du är ju mitt Lyckopiller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0