Hjärnfrysning

Dessa samtal sätter mig som på moln.
Det är helt underbart.
Länge sen jag var så glad för att bara vara jag.


Det blir skåne i slutet på oktober..
Kan det bli bättre än underbara människor runt sig
och allt folk som är runt en pratar skånska!? Ljuvligt :)


Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen




Jag älskar dig över allt annat som kallas vänskap på denna jord,
skulle jag kunna låsa in dig i ett rum
där ingen annan skulle kunna bli vän med dig
så skulle jag göra det bara för att slippa förlora dig
till någon som kanske är en bättre vän än jag.
jag kan sakna dig så mycket att det gör ont..
Och jag hatar att jag inte har dig som förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0