Need a push




Hela helgen har varit underbar
Hade en sjukt bra Fredag..
En sjukt bra lördag..
Men det är kvällar som denna
Som jag bara önskar att du fanns här hemma..
När allt är skit
och det känns som att jag faller utför stupet..
När tårarna bara rinner
Jag unnar dig verkligen att vara där ute
samtidigt som jag hatar att du inte finns här hemma..

Det är inge kul utan dig baby
Ingen förstår varför jag gråter..
Ingen förstår varför jag skrattar..
Ingen förstår varför jag dansar..
Ingen förstår varför jag sjunger..



                                                                                                                                                          Instabil
                                                                                                                                             Knubbis & Pluffs
                                                                                                                                                          Vänner
                                                                                                               5 miljoner varv runt jorden & tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0