so far down, i don't even feel like trying to get up..

Jag har ingen lust alls..
Är inte sugen överhuvudtaget
Jag är så jävla trött på skit snack
Jag ska sluta vara snäll och vara alla till lags
Man får ju ändå bara skit i slutändan..

Det här är anledningen till att jag knappt har tjejkompisar
Det blir bara helt jävla platt skit fall i slutändan ändå
Så jävla mycket skitsnack bakom ryggen på en
Kan inte människor bara växa upp någon jävla gång

Jag är trött på att få ta skit
som jag inte ens själv har gjort mig förtjänat av
Jag gör fan allt jag blir tillsagd att göra där
Den dagen är den enda dagen då jag kan vara mig själv
Då jag känner att jag inte behöver bry mig
Jag behöver inte ta hänsyn till någon annan.
Men "ni" trycker ner mig totalt
Och jag orkar inte mer nu.
Kan "ni" inte bara lämna mig ifred
Sköt era egna liv
Se efter er egen rygg innan "ni" hoppar på någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0