gladhet

Mycket på gång just nu.
Men det kan vara bra det också :)

Veckan börjar gå mot sitt slut och det är bara en arbetsdag kvar.
Sen är det skola, med mina underbara klasskamrater :)
Här ska planeras inför Examen :) DunderParty är vad det ska bli :)

Helgen blir nog som följande.
Fredag: först skola. Sen blir det Mig och Lina :) <3
Lördag: vänta på bästa tess att hon kommer, sen bär det av till karlstad :) en tripp fram och tillbaka sisådär med min andra familj Grasswald, Dom är kärlek <3 <3 <3



Här ska planeras, Sommarsemester, Examen, midsommarafton, Skåne Tripp och Höstresa utomlands :)
Mitt är ganska bra just nu.


Tack alla ni som var med i lördags för världens bästa kväll på länge :) helt underbar, och den bara måste göras om :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0