KREATIV BLOGGER AWARD!




1. Lägg in awarden på din blogg.

2. Länka personen du fått den av.

3. Berätta sju intressanta saker om dig själv.

4. Välj sju andra bloggar att ge den till.

5. Länka till deras bloggar.

6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award.

Jag fick denna award av Emmet :)

SJU "INTRESSANTA" SAKER OM MIG!

1.
Jag är faktiskt en fena på att laga god mat :)

2. Jag har varit rökfri sen den 31december 2009

3. Mitt mål i livet just nu är att gå färdigt min utbildning, gå ner i vikt och komma tillbaka till bland det bästa som funnits i mitt liv, Innebandyn :)

4. Jag är lite överdrivet störd, jag väntar med att städa in i sista sekunden så att det ligger kläder och annat lite överallt, bara för att det känns så mycket bättre och verkar bli lite lite finare för varje gång :)

5. Jag är en analyserare, en grov sådan, jag sönder analyserar allt, och oroar och tänker mig alldeles för mycket.

6. Jag är sjukt rastlös, jag får panik om jag sitter hemma mer än 2 dagar i sträck, riktig panik, det är nästan gråt panik på det.

7. Jag är en sjuk "sucker" för dialekter, jag smälter som glass i solsken av det :)

Jag ger denna award till: Knaas, Skåne, Knubbis, Honey, Tess, sen var det fan slut på bloggvänner i min närhet ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0