Det är kärlek

Nu har jag varit ledig i en hel vecka!
3 ledia dagar kvar och jag ska njuta till fullo med mina underbara vänner.

Imorgon fredag har man blivit bjuden på bio med Lina,Tess,Emmet,Cicci och froggia :) - Baota mysigt, JA!
Lördag blir det lite Party, lite singstar, lite dans med helt underbara människor hemma hos familjen Ljungwald/Grass , och helgens STORA + Min Bitch kommer och hälsar på :) :) :) :) :) - Glädjerus.


Jag bara längtar efter att helgens ska börja. Nu ska jag njuta som jag aldrig njutit förut med människor jag älskar :)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas helgen levde upp till alla dina förväntningar =)

Jag tyckte den var grymm iallafall =)

2010-01-10 @ 20:27:52
URL: http://linalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0