också var det kryckor igen

Jag förstår inte hur jag lyckas!
Har slagit i min lilltå så illa att den är alldeles knallblå/lila, uppsvullen till max, hela höger sidan av högerfoten är som en stor boll, så jag kan inte ens stödja på foten. och bara att nudda den jäkla lilla saken gör så jävulusiskt ont. Får se hur det blir under natten, annars det blir npg till att gå till läkaren imorgon och kolla vad som egentligen hänt med min stackas lilla tå.

Veckan har förövrigt varit underbar..
Tisdag: Skansen
Onsdag: Examen
Torsdag: Ledig
Fredag: Utvärderingsdag + bowling och bira
Lördag: Grillfest/lekdag med alla gamla grannar :)

Och hela helgen har mina älskade systerbarn med familj varit här.

Kärlek till Mamma, Pappa, Carro, Jenny, Danne, Liam, Kim och Tilde

Kommentarer
Postat av: emmet

usch det där lät inge roligt, hoppas att det inte är nåt allvarligt :/

2010-06-21 @ 09:42:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0