great

Jag har hur mycket som helst på jobbet att göra.
Det e sommarfest som ska planeras.
Det är skansen besök.
Det är portfolio pärmar.
Dokumentation.
Pedagogisk Dokumentation.
Bilder som ska skrivas ut.
Häften som skall göras.
Infobrev som ska skrivas.

Men det är helt okej.
För just nu älskar jag mitt jobb.
Jag älskar ungarna.
Jag beundrar Camilla & Gabriela för att dom står ut med mig.
och jag gillar min chef lite extra just idag.. förhoppningsvis, SKIT mycket inom några dagar.

Och till råga på allt, Så ska Vännen, Honey & Ma'm,Sofia, Emmet & Cissi ut på ullareds tripp nu på fredag.
Det enda dumma är att vi ska ut i skogen igen nu på fredag med klassen... Tur att jag gillar min klass så attans mycket som jag gör :)

Och Ekonomin är urkass!
men det fixar sig alltid!
ULLARED here i come! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0