Love of a women

Tanken av ett liv utan dig får mig att falla ner på knä.

Spelar ingen roll vad folk säger spelar ingen roll vad de gör, för jag vet att du alltid finns vid min sida.
Jag känner dig som mig själv, två liv som går pararellt, samma förflutna, vi e sjukt lika på så många sätt.
Tankarna bygger på illusionen av lycka, drömmar om framtiden får intudutionen att hyckla.
Du får mig att spegla mitt eget liv, att tveka på min princip om att aldrig ge någon min tillit.

Du visade mig hopp när glöden slockna, du tog min hand när döden lockade som mest.
Tilhörigheten växer, känslorna vidgas, ropa mitt namn och jag kommer direkt.
När varje andetag känns som det sista, när ensamheten viskar mitt namn så finns du där.
Du bar mig genom skuggornas dal tillbaks till livet, gav mig en anledning att förbli den jag är, och visade mig innerbörden av ordet tillhörighet.

Vägen blir smalare fokuseringen skarpare, banden blir starkare ju mer tid vi får tillsammans.
Lova mig din vänskap och evig respekt, så ger jag dig allt jag har plus allt som du ber om.

Förstår inte hur du kunde vända mitt liv,
Kan inte andas paniken smyger sig på, strypt av en klump i halsen..
Och inget skrämmer mig mer än att det blir som sist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0